"Ω Κρίτων, έφη, τω Ασκληπιώ ωφείλομεν αλεκτρυόνα. αλλά απόδοτε και μή αμελήσητε" Σωκράτης, 469-399 π.Χ.

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Twitter: Δημιουργία, εντοπισμός και παρακολούθηση #hashtags



Ελληνικό Twitter 2013:  Στην κατηγορία Ελλάδα το hastag ‪#‎skouries‬ είναι Νούμερο 1 (πρώτο) !!!

Ένα από τα πιο σύνθετα χαρακτηριστικά του Twitter για τους νέους χρήστες, αλλά και για κάποιους βετεράνους, είναι τα hashtags με τα οποία γίνεται η δήλωση ενός θέματος στο οποίο συμμετέχουν χρήστες από διάφορα δίκτυα. Το θέμα ακολουθεί το σύμβολο της δίεσης (#) και με την δημοσίευσή του μετατρέπεται σε ενεργό σύνδεσμο για γρήγορο εντοπισμό και άμεση συμμετοχή στη συζήτηση του θέματος. Ένα παράδειγμα που πολύ συχνά βλέπουμε στο Twitter είναι το hashtag #greece.

Τα Twitter hashtags βοηθούν στη διάδοση και στην ογάνωση των πληροφοριών στο Twitter και αποτελούν ένα από τα αγαπημένα εργαλεία εκείνων που ασχολούνται επαγγελματικά με την οργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων, και όχι μόνο. Επίσης, είναι και ένας τρόπος που βοηθά τους χρήστες να συντονιστούν άμεσα σε ένα θέμα συζήτησης δίχως να χάνουν πολύτιμο χρόνο σε αναζητήσεις. Τα θέματα με την υψηλότερη τάση (trend) είναι εκείνα με τις συχνότερες απαντήσεις και γενικότερα τις πιο μεγάλες συζητήσεις. Παρακάτω θα δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε, να εντοπίσετε και να παρακολουθείτε τα #hashtags οργανωμένα χωρίς να μπερδεύεστε.

Δημιουργία hashtag

Είναι πολύ εύκολο να δημιουργήσετε τα δικά σας θέματα στο Twitter. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να πληκτρολογήστε το θέμα που επιθυμείτε στο πλαίσιο μηνυμάτων όπως θα κάνατε με κάθε άλλο tweet και να προσθέσετε μπροστά από αυτό το σύμβολο #. Για παράδειγμα, #ellas ή #ellada_sagapo κλπ. Προς το παρόν δεν είναι δυνατή η δημιουγία θεμάτων με Ελληνικούς χαρακτήρες.

Εντοπισμός hashtag

Όταν κοινοποιείται ένα tweet με hashtag τότε αυτομάτως αυτό μετατρέπεται σε ενεργό σύνδεσμο. Αυτό βοηθάει τόσο στον γρήγορο εντοπισμό όσο και στην άμεση πρόσβαση της συζήτησης με έναν κλικ και χωρίς παραπανίσια ψαξίματα. Επίσης, τα hashtags με τα περισσότερα μηνύματα μπορούν να εντοπιστούν στο χώρο με την τρέχουσα τάση (trends).

Οι πιο προχωρημένοι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα σχετικά εργαλεία όπως τις ιστοσελίδες των whatthetrend και twubs για να εντοπίσουν αυτόματα τα πιο πολυσυζητημένα θέματα του Twitter σε πραγματικό χρόνο. Είναι κάτι που περισσότερο εφαρμόζεται από επαγγελματίες και λιγότερο από απλούς χρήστες.

Παρακολούθηση hashtag

Αν είστε επαγγελματίας που ασχολείται με το μαρκετινγκ ή απλά ένα πρόσωπο που ενδιαφέρεται για τις τρέχουσες τάσεις θα βρείτε στο διαδίκτυο μία ποικιλία από πρακτικά εργαλεία και τεχνικές παρακολούθησης των hashtags του Twitter. Οι ιστοσελίδες των Monitter και Twitterfall είναι καλές επιλογές όμως το Hashtags.org παρέχει επιπλέον χαρακτηριστικά όπως γραφικές παραστάσεις και πληροφόρηση ανά ώρα σχετικά με τα κορυφαία hashtags. Για συγκεκριμένα hashtags με χαμηλή τάση δοκιμάστε το Twilert.

Η δημιουργία, ο εντοπισμός και η παρακολούθηση είναι τα τρία πιο βασικά στοιχεία των #hashtags που θα καλό θα ήταν να γνωρίζετε για να είστε πιο άνετοι στο Twitter. Αποφύγετε την υπερβολική χρήση και οργανώστε τα tweet σας σε ένα θέμα. Θα δείτε ότι είναι υπέρ αρκετό.

Καλό Tweeting! - See more at: http://fictionalab.blogspot.gr/2013/06/twitter-hashtags.html#sthash.RXdShoOT.dpuf

*hashtag: δεν είναι τίποτε άλλο παρά ομαδοποιήσεις του Twitter. Πρόκειται για μεταδεδομένα (= δεδομένα που περιγράφουν άλλα δεδομένα), τα οποία, όταν ομαδοποιηθούν κάτω από μία λέξη ή φράση-κλειδί δημιουργούν μία πηγή. Ο ορισμός αυτός έχει γίνει αποδεκτός από τον λεξικογράφο, Ben Zimmer, πρόεδρο της Αμερικανικής Επιτροπής Νεολογισμών και Διαλέκτων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου