"Ω Κρίτων, έφη, τω Ασκληπιώ ωφείλομεν αλεκτρυόνα. αλλά απόδοτε και μή αμελήσητε" Σωκράτης, 469-399 π.Χ.

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Αν οι αρχαίοι Έλληνες ζούσαν στη σημερινή εποχή, θα έβριζαν κάπως έτσι...


Αφόδευε εντός = Χέσε μέσα

Λάβε κίναιδε = Πάρ' τα π...

Ύπαγε γαμηθείναι = Άντε γ...

Όδευε εις συνουσίαν = Άντε γ...



Λάβε τους όρχεις ημών = Πάρ' τα α... μας

Εσύ εστί για τον πέο = Είσαι για τον π...

Λάβε έναν αυνανιστήν = Πάρε ένα μ...

Κάμνω σε τι, μήτηρ; = Τι σου κάνω μάνα μου;

Άλφα τράπεζα πίστεως = Πρώτο τραπέζι πίστα

Αφόδευε υψηλά και ηγνάντει = Χέσε ψηλά κι αγνάντευε

Ίνα πέρδεις επί τοις όρχεσίν μου = Θα μου κλάσεις τα α...

Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου = Και με τρώγαν τα α... μου!

Άντε κάνε έρωτα παθητικά σερβιέτα = Άντε γ...  μ...

Ποιώ έρωτα δια το αιδοίο της μητρός σου = Γ...  το  μ... της μάνας σου

Σου συνουσιάζεται ο οίκος που διαμένεις ομοφυλόφιλε = Σου γ... το σπίτι π...

Ευμεγέθους σωματικής διάπλασης ατομικός εραστής = Χοντρομ...

Θα σου συνουσιάσω τον οίκο όπου διαμένεις παλιό ομοφυλόφιλε = Θα σου γ... το σπίτι παλιόπ...

Της επιχρήμασις εκδηλωμένης γυναικός το σίδερον κιγκλίγωμα = Της π... το κάγκελο

Τα εκ μεταξίου γενόμενα εσωενδύματα εκ μεταξίου γενόμενα οπίσθια απαιτούσι = Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κώλους

Λάβε πέντε, ω αυνανιστά (συνοδευόμενον από έκτασιν των δακτύλων της μίας χειρός) = Πάρε πέντε, ρε μ... (μαζί με φάσκελο)

Συγγνώμη εύειδες κοράσιον, ο σος πατήρ σακχαροπλάστης ετύγχανε ών; = Συγγνώμη κοπελιά, ζαχαροπλάστης ήταν ο πατέρας σου;

Η παλινδρομική κίνηση ισχύως επί καθέτου αξόνως, βαίνουσα συνεχώς αυξανόμενης εντάσεως και εκπέμπουσα υδάτινα βλήματα επί φανταστικού στόχου= μ...

Λαβέ ταύτα Ελισσάβετ και ποίησέ τα επί πλαισίου = Πάρτα Λίζα και κάντα κορνίζα

Εκοπρίσθη η φοράς παρά τοις αλωνίοις = Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι

Μη μου τους όρχεις τάρατε = Μη μου πρήζετε τα α...

Χαίρε ημάς το πλατύφυλλο = Χαιρέτα μας τον πλάτανο

Έξω κύον εκ τας οικίας = Έξω π... απ'την μπαράκα (πρόχειρη κατοικία)

Ταύτα λαβείν μωρή νοσούσα = Πάρ' τα μωρή άρρωστη

http://www.matheallios.gr/2014/08/blog-post_63.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου